Siirry sisältöön
Idmanin SäätiöIdmanin Säätiö
  • Idmanin säätiöLaajenna
    • Uutiset
    • Toiminta
    • Sijoitustoiminta
    • Hallinto
    • Historia
  • Myönnetyt 2023Laajenna
    • Lakkiaisstipendit
    • Lukustipendit
    • Eurooppa-stipendit
  • Fulbright stipenditLaajenna
    • Esittely
    • Haku 2023
  • PerusopintoapurahatLaajenna
    • Esittely
    • Myöntämisedellytykset
    • Jakokriteerit 2022
    • Apurahojen saajat 2022
    • HakuprosessiLaajenna
      • Apurahan hakuprosessi
      • Aloittava
      • Jatkava
      • FAQ
      • Hakemuksen tekeminen
    • Haku 2023
  • LukustipenditLaajenna
    • Esittely
    • Miksi lukustipendi
    • Lukustipendin hakuohje
    • Lukustipendihakemuksen tekeminen
  • AsunnotLaajenna
    • Vapaat asunnot
    • Asukkaalle
    • Asunnon irtisanomisilmoitus
    • Muuttoilmoitus
  • Yhteystiedot
Idmanin SäätiöIdmanin Säätiö

Jatkava

Hakemus ja skannatut liitteet tulee toimittaa sähköisesti hakujärjestelmän avulla, paperilla toimitettuja hakemuksia tai liitteitä ei käsitellä. Hakemuksen allekirjoitus tapahtuu automaattisesti pankkitunnistuksen käyttöönoton myötä.

Mukaan on liitettävä seuraavat asiakirjat:

1. Opintosuoritusrekisterin ote 

Lähtökohtaisesti opiskelijan tulee toimittaa opiskelupaikkansa opintojärjestelmästä itse lataamansa oppilaitoksen digitaalisesti allekirjoittama ote, josta selviää opintojen aloitusajankohta, suoritettu kokonaispistemäärä kuluvan vuoden heinäkuun loppuun mennessä sekä läsnäolotiedot tulevaa lukuvuotta koskien. Otteesta tulee ilmetä kurssien suoritusajankohdat, arvosanat ja opintopisteiden määrät.
 
Lähtökohtaisesti kaikista yliopistoista on opiskelijan itsensä mahdollista varmennettu ote itse ladata.
 

Vaihtoehtoisesti on mahdollista toimittaa skannattu kopio opintotoimiston tulostamasta otteesta.. 

Huom, kuvakaappaukset eivät kelpaa!

Jos hakija vaihtaa oppilaitosta ja/tai aloittaa uuden tutkinnon opiskelun, tulee hänen antaa selvitys myös aikaisemmasta opiskelustaan opintosuoritusrekisterin otteella. Lisäksi vaihdosta tulee liittää mukaan uuden oppilaitoksen opintorekisteriote.

2. Hakijan vuoden 2021 lopullista verotusta koskeva verotustodistus kopiona (Verotustodistus 2021)

Vuoden 2022 todistus ei kelpaa, koska kaikilla hakijoilla ei sitä vielä hakuaikana ole käytettävissä. Myöskään muut verotusta koskevat asiakirjat eivät kelpaa.

3. Todistus asepalveluksen tai siviilipalvelun suorittamisesta

Jos apurahan hakija on  suorittanut ase- tai siviilipalvelun, tulee hänen liittää mukaan todistus, josta ilmenee palvelusaika ja -ajankohta.

4. Todistus synnytyksestä

Jos apurahan hakija on ollut äitiyslomalla tai vanhempainlomalla opiskelun aikana, tulee siitä liittää mukaan todistus, josta ilmenee äitiysloman tai vanhempainloman ajankohta ja pituus. 

5. Muu liite tai todistus

Poikkeustapauksessa hakija voi esittää apurahahakemuksen liitteenä erikoisperustellun selvityksen nykytilanteestaan esim. sairaudesta tms, jolla seikalla hakija katsoo olevan vaikutusta apurahalautakunnan ratkaisussa. Mukaan tulee liittää tätä asiaa koskeva todiste, esim. lääkärintodistus.

IDMANIN SÄÄTIÖ

Peltokatu 26, 33100 Tampere

LASKUTUSTIEDOT

Y-tunnus: 0241366-9
Verkkolaskuosoite: 003702413669
Operaattoritunnus: 003714377140 (Ropo Capital)

© 2023 Idmanin Säätiö | Tietosuoja

  • Idmanin säätiö
    • Uutiset
    • Toiminta
    • Sijoitustoiminta
    • Hallinto
    • Historia
  • Myönnetyt 2023
    • Lakkiaisstipendit
    • Lukustipendit
    • Eurooppa-stipendit
  • Fulbright stipendit
    • Esittely
    • Haku 2023
  • Perusopintoapurahat
    • Esittely
    • Myöntämisedellytykset
    • Jakokriteerit 2022
    • Apurahojen saajat 2022
    • Hakuprosessi
      • Apurahan hakuprosessi
      • Aloittava
      • Jatkava
      • FAQ
      • Hakemuksen tekeminen
    • Haku 2023
  • Lukustipendit
    • Esittely
    • Miksi lukustipendi
    • Lukustipendin hakuohje
    • Lukustipendihakemuksen tekeminen
  • Asunnot
    • Vapaat asunnot
    • Asukkaalle
    • Asunnon irtisanomisilmoitus
    • Muuttoilmoitus
  • Yhteystiedot