HAKEMUKSEN TEKEMINEN
Apurahahakemus tehdään täyttämällä sähköinen hakulomake. Hakemuksen allekirjoitus tapahtuu automaattisesti pankkitunnistuksen avulla.
Sähköpostiin liittyvien epävarmuuksien vuoksi apurahan hakijoiden tulee tarkistaa myös säätiön kotisivuilta, onko apurahaa myönnetty, mikäli sähköpostia päätöksestä ei ole tullut viikon kuluessa apurahalautakunnan kokouksesta. Apurahan saajat kirjaavat tilinumeronsa myöntöpäätöksen jälkeen apurahajärjestelmään.
Apurahan hakujärjestelmän sulkeutumisen jälkeen hakemusta ei pysty avaamaan eikä tulostamaan.
Hakuajan sisällä jo lähetetyn hakemuksen voi peruuttaa, jolloin sitä pääsee muokkaamaan ja lähettämään uudelleen.
APURAHALAUTAKUNNAN KOKOUKSEN PÄÄTÖKSET
Apurahalautakunta kokoontuu etusivulla ilmoitettuna ajankohtana ja saajaluettelo julkaistaan säätiön www-sivuilla viikon kuluessa kokouksesta. Lisäksi lähetetään jokaiselle hakijalle ilmoitus sähköpostitse hakemuksessa ilmoitettuun hakijan sähköpostiosoitteeseen.
Kotisivuillamme julkaistaan myös apurahalautakunnan kokouksen jälkeen kriteerit, joita se käytti apurahoja myöntäessään.
KYSYMYKSET JA LISÄTIEDOT
Apurahan hakemista koskeviin esitettyihin lisätiedusteluihin vastataan hakuaikana. Tiedustelut pyydetään tekemään sähköpostitse osoitteeseen apurahat@idmaninsaatio.fi.
Ennen yhteydenottoa, tutustuthan FAQ-listan kysymyksiin.